niedziela, 17 marca 2013

3 MINUTOWE CIASTO W KUBKU

Idealne, gdy masz niespodziewanych gości,
gdy potrzebujesz niewielkiej porcji słodyczy tylko dla siebie,
bezglutenowe, 3-trzy minutowe ciasto w kubku:



Składniki:
  • 4 łyżeczki zmielonych orzechów włoskich (w oryginale jest mąka)
  • 4 łyżeczki cukru
  • 3 łyżeczki kakao
  • 2 łyżeczki mleka
  • 3 łyżeczki oleju
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka nutelli (opcjonalnie)
Polewa: do wyboru do koloru jak to mówią :) eksperymentowałam z lodami, mlekiem słodzonym z puszki, bitą śmietaną, rozpuszczoną czekoladą, pokruszoną czekoladą itp. Wszystkie opcje są pyszne!

Wszystkie składniki dokładnie wymieszać w kubku. Wstawić do mikrofalówki. Nastawić na 2-3 minuty na największą moc i START.
Ciasto wyrośnie szybko i około 3-4 cm ponad kubek. Jednak po wyciągnięciu z mikrofali opadnie jak suflet. Trzeba je tylko wystudzić i podać z ulubioną polewą. 
Dzięki zastąpieniu mąki zmielonymi orzechami ciasto jest wilgotne i bardzo delikatne!



SMACZNEGO!

6 komentarzy:

  1. musi być bardzo słodkie :)

    ---
    klik

    OdpowiedzUsuń
  2. szok - raj dla każdego łasucha :)
    wiem, że nikt nie przepada za zostawianiem linków do siebie, ale w innym wypadku ciężko byłoby się nam wszystkim znależć:)
    U mnie jest mix kuchni,moody, kosmetyków itp. jeśli masz ochote sprawdzić to zapraszam :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola,toż to ja nie wiedziałam,że Ty tak rozrabiasz w kuchni że aż w Belgii słychać:)
    Boskie żarełko tu pokazujesz...pozdrawiam cieplutko,Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izaaaaaa!!! ale jak w Belgii? koniecznie się do mnie odezwij :) proszę! pozdrowienia!

      Usuń
  4. A opcja piekarnika wchodzi w grę? :)
    Nie używam mikrofalówki stąd moje pytanie :) bo deser wyglada przepysznie :)
    Czekam na więcej przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piekarniku nie próbowałam i nie wiem jak by wyszło, ale na pewno nie w 3 minuty... za to mega szybki deser w przygotowaniu to ciasto z fasoli (białej i czerwonej), tylko musi się schłodzić porządnie a to trwa. Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...