poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Menu Bez Glutenu

Jakiś czas temu zastanawiałam się czy jest szansa trafienia na knajpę w Warszawie, w której mogłabym zjeść coś bez glutenu. Oliwka na Ursynowie! - usłyszałam od znajomego. Zanim do niej dotarłam, znalazłam bardzo ciekawą informację: program "MENU BEZ GLUTENU" - załączam linka do strony o programie http://www.celiakia.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=263:startujemy-z-programem-qmenu-bez-glutenuq&catid=34:restauracje&Itemid=57
Można tu sobie wyszukać restauracje, w całej Polsce, które biorą udział w programie :) Jak na razie najwięcej znajdziecie w mazowieckim, ale mam nadzieję, że z czasem wszędzie będzie ciekawy wybór!

Moją szczególną uwagę przyciągnęła knajpa Goody Foody: http://www.goodyfoody.pl
Oto kilka słó, jakie zamieścili na swojej stornie:  "Mam przyjemność zaprezentować konceptgoodyfoody- pomysł który zrodził się z indywidualnej potrzeby dobrego odżywiania się i jednocześnie dzielenia się tą ideą z innymi. Wszyscy wiemy że to co jemy ma fundamentalne znaczenie w kontekście tego kim się stajemy, jak myślimy i jak działamyW dzisiejszym zabieganym świecie nie mamy jednak często ani czasu ani możliwości zadbać o dobre, pełnowartościowe pożywienie dla nas i naszych najbliższych. "
Brzmi bardzo zachęcająco - jak tylko posmakuję kuchni goodyfoody dam Wam znać.

Tymczasem pozdrawiam i życzę jak zawsze smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...